Tomas Wesander
Föreläser om: Försäljning, social selling
Tomas föreläsningsrubriker:
- Stjärnsäljarens framgångsfaktorer
- Ta nästa nivå i social selling
Språk: Svenska, Engelska
Hemort: Stockholm]
Ta nästa nivå i social selling
Tomas Wesander brinner för försäljning, nätverkande och entreprenörskap. Han föreläser om vad som krävs för att bli en stjärnsäljare i dagens värld där sociala media ingår.
Tomas Wesander föreläsningar utgår från utbildningskonceptet Stjärnsäljaren som handlar om att förändra konsultens/säljarens säljbeteende och ge de verktyg som krävs för att öka försäljningen. Hans föreläsningar hjälper oss att bli stjärnsäljare inom såväl traditionell försäljning som social selling.
Tre grundstenar för modern och framgångsrik försäljning är struktur, säljprocess och social selling. Att skapa ett strukturerat arbetssätt och ha rätt attityd till CRM-systemet kan flytta säljarbetet till ny nivå, menar Tomas.
Hur håller man en hög nivå i varje del av säljprocessen? Tomas visar i sina föreläsningar hur vi kan arbeta med segmentering, mötesbokning, vad vi bör göra före, under och efter säljmötet. Och därmed öka avsluten och merförsäljningen.
Tomas ger tips om hur man som säljare bygger sitt varumärke på sociala medier och hur det kan leda till fler möten för att stänga fler och större affärer.
Tomas är civilekonom med 15 års erfarenhet som säljare och säljchef i branscher som leadsgenerering, försäkring, telemarketing och IT. Tillsammans med Philip Gozzi gör Tomas den populära Stjärnsäljarpodden.
Kontakta oss så berättar vi mer om Tomas Wesander!
Tomas är en inspirerande utbildare och coach när det gäller försäljning, både enligt den traditionella skolan men framför allt när det gäller att komma ut via sociala medier på ett strukturerat och genomtänkt sätt. Tomas har hjälpt vårt säljteam att komma till nya insikter och skapa högre aktivitet.
Genom kombinationen av lång erfarenhet och ett metodiskt tillvägagångssätt har han givit oss verktyg att ta fler steg mot nya affärer. Jag kan varmt rekommendera Tomas i alla sammanhang där säljkapacitet behöver byggas och utvecklas.