Bemötande

My Gross

2022-12-03T17:30:45+01:00

My Gross föreläser bland annat om kundmöten och presentationsteknik. Under hennes föreläsningar så får vi lära oss enkla, begripliga metoder för att vinna människors respekt, lyssnande och så småningom deltagande. My är lyhörd, medryckande, karismatisk och kul.

Morgan Alling

2022-12-03T17:04:38+01:00

Morgan Alling är en mycket uppskattad föreläsare inom konflikthantering och konsten att hantera besvärliga människor. Med humor och värme blandar han sina egna livserfarenheter med den senaste forskningen inom beteendevetenskap. Morgan bokas som föreläsare och moderator.

Michael Södermalm

2022-12-03T15:30:28+01:00

Michael Södermalm föreläser om förmågan att ständigt hitta sin och andras motivation och drivkraft. Han menar att allting är möjligt om du bara hittar rätt vägar. Michael har skrivit boken "Det sitter i huvudet" som handlar om viljan som drivkraft och visar hur vi stärker oss mentalt för att må och prestera ännu bättre.

Lisa Ekström

2022-12-21T11:35:43+01:00

Med tjugo års erfarenhet av ledarskap inom försäljning och kundservice inspirerar Lisa Ekström på ett unikt sätt. Hon är ärlig och rak och levererar i ett härligt tempo med skratt, energi och många aha-upplevelser. Prestigelöst blandar Lisa fakta med anekdoter och sina egna erfarenheter.

Lena Skogholm

2022-12-02T16:05:21+01:00

Lena Skogholm kan konsten att förmedla hjärnforskning så att det blir lätt att omvandla teori till handling, det blir till en bruksanvisning i fickformat för oss människor. Hennes inspirationsföreläsningar handlar om ämnen som bemötande, ledarskap, medarbetarskap och arbetsmiljö.

Klas Hallberg

2022-12-21T11:31:53+01:00

Klas Hallbergs föreläsningar präglas av att de bygger till stor del på berättelser och metaforer och att de alltid pendlar mellan humor och allvar. Just pendeln mellan humor och allvar är signifikant för Klas sätt att kommunicera. Han berör ämnen som attityder, bemötande och effektivitet.

Kjell Dahlin

2022-12-02T10:38:37+01:00

Kjell Dahlin är retorikexpert, författare, utbildare och talare. På ett intelligent, igenkännande och humorfyllt sätt föreläser Kjell om hur vi kan lyckas med bli bättre med vår kommunikation på jobbet, i kundmöten eller i det personliga mötet var det än sker. Kjell har också skrivit böcker om "Popretorik".

Jan Gunnarsson

2022-12-01T14:14:02+01:00

Jan Gunnarsson hjälper ledare och medarbetare att utveckla inkluderande och välkomnande arbetsplatser. Med avstamp från sin egen långa erfarenhet från utveckling av bemötande, värdskap och ledarskap i olika organisationer talar Jan med mycket humor, känsla och personliga anekdoter.

Till toppen