Säljande attityder stärker varumärket
Hör My Gross förklara hur fantastiska möten mellan människor blir till lyckade relationer mellan säljare och deras kunder. Framgångsrika kundmöten finns i alla branscher som har en kund – vilket lyckligtvis nästan alla har.
My Gross föreläser om hur vi gör när vi behöver få med oss människor att byta riktning. Hur gör vi när en grupp inte ser sig som en grupp? Hur gör vi för att få människor att lyssna till nya idéer och faktiskt ge dem en chans. Kom och lyssna på en föreläsning full av riktiga historier, tips och knep för att i ledande position lyckas med ovanstående.
Under Mys föreläsningar så får vi lära oss enkla, begripliga metoder för att vinna människors respekt, lyssnande och så småningom deltagande. Varenda metod My kommer att berätta om har hon själv använt och lyckats med.
En närmare titt på My Gross CV visar en resa som börjar med hur hon blir en av de första anställda på butikskedjan Ordning&Reda, till att där lära upp franchisetagare och leda öppnandet av butiker runt om i värden, vara produktchef, inköpare, formgivare och slutligen landa som marknadschef.
En lika stark som självklar utveckling och alltid med kunden i fokus. Via jobbet som cityledare för Hötorgscity inne i Stockholm, fick My sedan förtroendet att bli marknadschef för Skärholmen Centrum. Uppdraget i SKHLM var att vända det krisande köpcentrumet och hitta en gemensam riktning för butikerna, något som My och teamet gjorde med bravur.
I dag hjälper My företag och organisationer att stärka sina varumärken och öka sin försäljning, hon håller utbildningar och föreläsningar som är inspirerande och handfasta. Personalen är företagets bästa tillgång, oavsett bransch, och My förklarar gladeligen varför utveckling av service alltid lönar sig.
Med sitt enastående engagemang är det svårt att inte ryckas med i Mys tempo. Hon är en lika intensiv lyssnare som entusiastisk problemlösare. Hon är lyhörd, medryckande, karismatisk och kul.
Kontakta oss så berättar vi mer om My Gross!